Fråga om Bröstcancer
Hej! Är studien ang fytoöstrogener och bröstcancer klar? Finns det några rekommendationer om vad man ska undvika? Det finns ju många livsmedel som innehåller fytoöstrogen! Mvh Majrit Westh
22 juni 2011, kl 11:03
Svar:
Den studie som har pågått vid Lunds Universitetssjukhus har tittat på kvinnor som har fått någon form av cancer tilläggsbehandling och samtidigt tagit någon form av naturmedel.